3 Ağustos 2015 Pazartesi

üst komşudan dökülen sigara külünün acıları

en sevdiğim şarkılardan birini dinlemeye başladım önce
yorgundum
gecenin de huysuzluğu üstünde
sokakta kimse yok
herkes uyuma numarası yapıyor olmalı
bildikleri bi çok numaradan en afilsizi bu
yine de inatla her gece aynı ritüeli gerçekleştiren
bir din adamından daha istikrarlı
Montaigne'i
'iki denemesinde bir fikri değişiyor'
diye yargıladığında henüz çok gençti
tutarlı olmanın saplantılı iyiliğinin
lsd'den daha fazla kafa yaptığını bilemedi
nerden bilsin
ot bile çekmemişti bunca zaman
güzel bi çocuk oldu
herkes kadar da herkesti
yani koca bi kanı bozuk kandırıkçı
kimseyi suçlayamazsın
küçüktün ama kör değildin
etraf ziftin peki nispetinde karanlık ama
hiçbirimiz kör değiliz
bunu bildiğini kabul etmeyenlerin
edenlerin hayatına
karabasan gibi çöktüğü bi galaksi bu
solucan deliği mi?
kaçmak mı?
kimden?
onlardan.
çiğ süt emdik mi?
emdik.
ak koyun da benim
kara da
ışığı soğuran karadelikte
suyum bir elimde
siyanür diğerinde
en sevdiğim şarkılardan birini dinlemeye başladım önce
sonra
beni ilk defa dinlediğim şarkılar arasında bulmuşlar
başımda bir kuzgun varmış
fanzin mi attılar hiç bilemedim
gözlerimi açmak istemedim
gözlerimi kapamak istemedim
bu karanlıkta
gözlerim olduğunu bilmek
istemedim
ve
çok
ama çok
her şeyden çok
istedim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder