4 Ağustos 2014 Pazartesi

Yükte hafif pahada da gayet müspet ama iç dünyaya huzur veren işaretler*

Hayatın akışında giderkene karşınıza çıkan küçük şeyler olur. Eğer dikkatli kimselerdenseniz kurtuluştasınız demektir. Bi dal da Pollyanna ile artık hazırsınız. Küçük şeylerle mutlu olmayı öğrenmişsiniz.

Şu sıralar karşımıza çıkanları dökelim bakalım eteğimizden :)







































Şu meşhur magnetler. Bunu görene kadar beni vuramamıştı hiçbiri. Ama ne demiş biber ''Never say never, bro''







































Ah Nazım'ın Vera'sı benim de Vespa'm. Onlar kavuşmuş ama ben kavuşur muyum bilemiyorum. Yine de evren, onun da bana karşı boş olmadığını bu defteri karşıma çıkartarak göstermiş oldu bence. Çünkü insan ne olursa olsun umut etmeye devam eder. (Yanındaki kalem de çoğu kırtasiyede bulabileceğiniz değişik ölçülerde seçenekleri mevcut olan güzel bi kalemdir, iş görür yani, tavsiye.)



















Ve gelelim OtDergi'nin ağustos sayısına ondan da birkaç işaret topladım. Zaten genel olarak, özel olarak gibi falan feşmekan şeylere girmiyorum. Okuyun kendinizi bulun, sonra arada sevmediğiniz şeyler olsa da olmasa da tiryakiyim der, gelirsiniz kapıya.









































































































































































































































Üstteki de NATAMA'dan nazar boncuğu.



















Ve bu Bebülük'ten yüreğine sağlık arkadaşım...

Bu sefer baya birikmiş haydin hayrını görün selametle*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder