16 Temmuz 2014 Çarşamba

Summer of YES! - Jason Mraz

Bugün pek bi çalalım söyleyelim havamdayım. Dolmuşa bindim. Şoför abimiz  pek bi neşeli. Diyor ki bana ''tek kişi misin?! dolduramadık bi türlü bugün şu dolmuşu'' Yok abi dedim sonraki durak kalabalık, ben yer bulmak için önceki durağa geldim.'' ''Hadi ya şaka yapma nere dolu oluyor bu sıcakta..''dedi, bir yandan da keyfi yerine geldi bi gülmeler falan. Sonraki durakta doldurduk sayılır bizim külüstürü. Abim hala bağırıyor dolmuşun yanından yürüyen babannem yaşındaki kadına ''Gel kız binsene şu arabaya sıcakta yürünür mü!?''... Bazıları bu abimizin hareketlerini laubali bulur, yalnız samimiyetimizi kaybettiğimiz şu devirde öpüp başımıza koyulası tavırlar aslında :) Neyse bi 20 dakikam bu CMYLMZ'a şapka çıkarttıran abimiz sayesinde pek bi keyifli geçti. Sonra eve geldim mayısta çıkmış olup gözden kaçırdığım bir albüme rast geldim, halbuki çok severim Jason Mraz kulunu. Geç oldu ama güç olmasın diyerek huzurlarınıza getiriyorum bir iki şarkısını ama siz hepsini dinleyin derim*


Şarkı söylerken kendini katışı alır götürür adamın kafasını.




















Kendime not: Yeni hedefim bu albüm!



































Bu Love Someone. Seçtiğim pokemon.



İyi dinlemeler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder